YES!

Idag har varit en regnig dag men jag har dock varit glad iallafall. Sofia och jag åkte iväg från skolan runt 13.30 för att åka in till stan. Vi skulle åka till Hälsopuls som ligger i wold trade centret precis vid stationen. Det gick jätte bra där och hon vi pratade med var trevlig. Vi kommer att få våran praktik där vilket kommer bli super kul. Jag har som sagt inte gillat mina tidigare ställen om äntligen hamnar jag någonstans där jag vill vara.
Det verkar som att vi kommer få gå på många av deras pass och hon sa till och med om vi vill så kommer vi få hålla i några lektioner själva. Jag längtar redan dit!

Inte så mycker mer har hänt idag. Vi hade religionkunskap idag, en lektion som jag själv kallar "helvetes lektion". Det jag alltid gör på hennes lektioner är att sitta och äta. Det är så tråkigt plus att den är så lång så det är det ända som gör så att jag står ut! Idag blev det narturgodis massa nötter och mina underbara cocostoppar till det en Proviva female dricka!
Efter skolan och stan besöket blev det singstar sjungade med Helena. Det är verkligen roligt med gud så jag suger på det!


Vi hörs! Pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback