Banditfest ikväll!

Passar på att skriva här nu. Jag är så mätt att jag inte orkar göra något just nu. Måste duscha snart iallafall. Idag är det Lördag, en fin lördag också för det är Banditfest ikväll på ROQ. Jag har aldrig varit där så ska bli kul och se vad det är för ställe egentligen. Jag ska dit med Henna, det var ett tag sen jag var med henne så det ska bli väldigt kul. Hon ska komma hit lite senare så ska vi fixa oss lite och dricka lite här. Men vi måste förbi ica eller något och köpa ngn läsk eller något som jag kan blanda drickan med. Buh annars blir det äckligt.

Det ser ut som att det blåser väldigt mycket ute nu, vad ska man ha på sig egentligen? Äh, hon har lovat att hjälpa mig..

Ni får veta hur kvällen gick imorgon :) Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback