"Banditrock" gbg på lokal kanalen imorse. FIASKO!!

Visserligen var det repris från i Onsdags men ändå: ohh herregud oh herregud säger jag bara.
Det var lite som The Voice på femman. De satt tre personer där, såg eller lät inte alls som några som lyssnar på rock. Dock gör inte jag heller de, men jag lovar dom gör inte de ens!
Dom satt där, prata och prata hela tiden. När det var dags att spela något låt blev det reklam. Och gissa vem dom hade med på luren en gång?, jo BERT. Vad fan har han något att göra med en Banditkanal?!
Men jag gillar en sak han sa till dom:
Bert snackade något om dansband, tjejen där säger:
Vi spelar rock här, har du inge rockmusik som vi kan spela?`
(Bert mumlar något)
- Rock?! Ni är inga rockare. ni är fjolliga (nåt ord, töntar eller liknade)

Och jag håller med Bert. Åhh vad störd jag blev på det där programet. Det var som RIXFM.
Jag låg bara i sängen imorse, wappade runt lite. Kom fram till någon kanal som hette Kanal Lokal, det stod RIVSTART i en logga som såg ut percis som Bandits logga. När man ska gå in på bandits hemsida får man välja Stockholm eller Göteborg. Och en gång då jag tröck på gbg stod de Rivstart. Så jag fortfatte kolla lite och sen kom de, "De här är bandit rock"
BULLSHIT, FIASKO enligt mig. FYY! Besvikelse...Besvikelse...
De hade teater spelare som gäster där, hallå?...

Nog om min besvikelse då? Jo pappa var ute med Sally imorse, han kom hem vid klockan 11. Båten ska upp om en timme. Ja, tydligen skulle båten upp idag och de hade ingen av oss koll på. Vi skyndade oss till båtklubben. Dom hade lunch där när vi kom dit så vi hade tid att ta bort bojen & fixa lina från bojstenen till bryggan. Det är tråkigt att den åkte upp redan, känns inte som jag hann åka så värst mycket den här sommaren.
Nu börjar solen skina men där nere vid vattnet blåste de som bara den. Men det var kul att åka lite iallafall..
Killarna som håller på med kranen där är roliga, dom är där varje år:)
Efter vi hade fixat allt där nere åkte vi ner till Centrum för att handla lite gott. Gud så mycket folk det var där, det fanns knappt något parkering, jag fick åka runt som en galning där.





Hörs lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback