Björn är ÖVERALLT

Och jag menar överallt. Han kom till banditfesten igår. Det var kanske en månad sen jag såg honom för första gången.  Jag pratade lite med han och hans polare. Så frågade han om mitt nr och sa att han skulle ringa mig på Söndagen (det var en fredag) jag var rätt onykter så jag bara sa de utan tänka att jag gav ut de.
På Söndagen så ringer det ett okänt nummer flera gånger. Jag orkar inte svara så efter ett tag kommer det ett sms: Heej det är Bjön blabla. Under den här tiden ringde han och skickade sms till Sofie med. Han hade alltså frågat Sofie om hennes nummer också. Och jag säger bara en sak, vad är det för snubbe egentligen?
Han hade ju antagligen frågat efter flers nummer. Och det är så fult utav honom att ringa oss båda med några minuters mellanrum.
Jag skriver då ett sms till honom - Palla fråga runt efter massa tjejers nummer, första gången ute på krogen?
Människan svarar inte på det, Sofie har nu börjat sms med lite med honom.
Tror att de är en vecka senare då vi är på Medusa kommer han dit. Fredagen därpå besöker vi Medusa igen. Vi står vid baren, vi ser björn, han ser oss. Vi ignorerar. Han kommer fram. Sofie kommer från toaletten SURPRISE. Helgen efter de där, ROQ. Alla gånger jag har varit ute den här månaden har han varit där. ÅH!

Det var kul att se hur roq såg ut. Det var massa biljardbord där. Men jag gillar inte biljard så det var inte värsta höjdaren. Vi beställde en nachokorg som det hette och svulla det istället haha.
Jag vet inte om det var att jag var ute med båten igår i värsta blåsvädret eller att jag hade för lite kläder ute på krogen igår men jag vaknade upp med otroligt ont i halsen & snuvig. Inte alls kul, jag har redan hunnit dricka te 2 två gånger och  varm oboy en gång idag.
  
      
                                                               Blondies

             
           

           

    Henna försöker göra en cool min. Gillade hennes jacka som hon hade på sig :)

   Tack & hej, höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback