Blåbärspaj påväg

Nammmm, nu är den i ungen. Jag hoppas den blir god, har köpt vaniljsås till. Undra om det kommer någon bra film ikväll som man kan svulla den till? får kolla tv tablån helt enkelt.
Jag har ingen alls lust att gå till skolan imorgon, man blir ju bara slapp när man har såna dagar vi hade förra veckan. Sket ju i skolan både Torsdagen & Fredagen för kändes lite onödigt att gå till skolan för typ en lektion. Dessutom är jag glad att jag sket i religionkunskapen i Torsdags. För på bussen mot stationen den dagen mötte jag Sara s som var påväg hem. Gissa vad dom hade fått göra? dom hade fått frågor om kristendomen och fick biblen till att hitta svar på frågorna. Den har ju hur många sidor som helst?

Måste gå och kika på pajen! hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback