Blonda jag..

Fasen alltså. Idag efter att jag hade solat hoppade jag på bussen vid centrum. I väsby har vi två bussar som heter Bollstanäs som åker förbi där. En som heter 534 och en som heter 536 som är min. Jag visste att bussen skulle komma så jag kollade inte på nummerna utan såg bara att det stod bollstanäs på bussen så jag hoppade på. Och givetvis hade jag klivit på 534. Bussen åkte rakt fram där den borde svänga. Så jag hamnade vid stora rondellen. Jag blev sur men som tur är ligger ica där så jag gick in och köpte lite gott till min väg hemåt. Vid statiol hade jag tur för att en buss som åker hem till mig kom precis. Så jag tog den trots att det bara var 2 hållplatser emellan kvar.

Hursomhelst. Idag har det varit en skön dag för vi hade ingen skola plus att jag mådde något bättre än igår faktiskt. Nu loggade jag snabbt in på datorn bara för att lägga in lite ny musik på mobben, är så otroligt trött på det jag har nu.
Har varit och klippt mig idag sen bakade jag och Helena en supergod kladdkaka. Fast somsagt det är Tidag så tog en minibit. Det duger bra det med.
 
                                      Både gott och nyttigt, nu ska jag läsa lite i min engelska bok

                                                       

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Otur med bussen men turen kom i alla fall i slut ändan..

Ramlade in och tänkte att jag skulle vara lite trevlig och lämna en kommentar.

Hoppas dagen i morgon blir bättre än den du haft i dag =0)

Sov gott!

2008-09-16 @ 22:50:27
URL: http://issylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback