Boxningen med Sofie var grymt kul

Åhh, tänk att det är en vecka kvar, minst? Jag vill göra det igen. Inte just nu, men om ett par dagar.
Jag tog bussen som gick 18.16, mötte upp Sofie vid sationen. Det var så kul alltså. Det började med uppvärming, sedan var det boxning. Vi turades om med mitsarna och handskarna. På slutet var det stretch.
En övning var att man på två minuter skulle göra:
7 raka
7 upcut
7 krokar
7 armhävning


Sen började man om fast: 6 raka, 6 upcut, 6 krokar, 6 armhävningar & sedan räknade man ner. Fy vad jag hatar armhävnigar, fuskade lite där ibland.. Sen hade vi några till övningar som var jobbigare än dom andra.
Men det känns så skönt att träna och ha kul samtidigt, inte att man tycker att det är jätte jobbigt & man bara fortsätter och fortsätter. Utan vi hade det väldigt kul under tiden. Jag kan säga en sak, man tränar inte alls bara armarna som många tror. Utan vi hade övningar för hela kroppen. Vilket är super!
Måste säga att det var underbart att få komma ut i den friska luften efter. Jag kommer nog sova underbart gott idag, men hur kommer jag att vakna?
Vi fick ett tips av tränaren medans vi gjorde en jävligt tuff armövnig:

-Tvätta håret idag, du kommer inte kunna göra det imorgon.

Jag orkar inte gå på Religionen imorgon. Jag hatar den lektionen mest av alla vi har. Gud vad skönt att bara sova ut. Ska plugga med projektarbetet imorgon istället.

Pussheej! Förresten, vilken rolig onsdag jag har haft. :D

Kommentarer
Postat av: soffan

haha! ja det var verkligen as kul :D

lite roligt när han sa detdär med håret. trodde ju först att han menade att ag hade skitigt hår eller nått sånt hahah

ätt att vi gör det näta onsdag med tjohooo!

2008-09-24 @ 22:33:40
Postat av: Anonym

¨jaa lätt! mdn hörru, jag kan tvätta håret, fick ingen träningsvärk alls. Känns bara lite i magen när jag böjer el stäcker mig. Fick du? :O

2008-09-25 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback