Desperate Housewives är tillbaka tjejer!

Äntligen, imorgon är det dags igen.  Hemmafruarna är tillbaka. Men hur slutade de sista avsnittet egentligen, jag kommer inte ihåg. Hmm..
Jag kommer ihåg när jag var runt 15, jag hatade verkligen den serien. På den tiden var: The Tyra Banks Show på 5an. I ett avsnitt snackade hon om hur mycket hon älskade den serien. Och jag tänkte för mig själv: Hur kan dom gilla de egentlien?
Men sen så kom en period då kanal 5 hade massor av repriser av despret. Jag kollade någon gång och vipppsss nu var jag själv där. Vi får helt enkelt se vad den här säsongen bjuder på.

Angående dom här röda små kliande prickarna som är på besök på min kropp. Det har inte blivit bättre snarare värre så imorgon ska jag till läkaren. Min lärare Eta ringde hem till mig idag och sa att jag måste gå til läkaren då jag hade skickat ett mail till henne om att jag inte kunde följa med ut till skogen imorogn. (Skulle ju vara funktionär för 1+2orna)
Jag känner på mig att jag kommer att vakna med världens halsont imorogn.

Idol börjar om 10 min, cioaciao!      

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för att du tog bort de där haha =)

2008-09-29 @ 20:04:31
Postat av: David

Hoppas du blir frisk snart igen =)

2008-09-30 @ 00:02:39
URL: http://ds.bloggagratis.se
Postat av: Tezzan

Tack för tipset! Just ingefära är en gammal medicinalväxt så det är ett jättebra tips :)

2008-09-30 @ 07:21:51
URL: http://herbatezzan.blogg.se/
Postat av: Christina

åh, DH är superbra. Började själv kolla serien när jag lånade alla säsonger av en kompis. Är helt såld på den. Väntar spänt på att säsong 4 skall komma ut nu.. Brukar inte orka kolla dem på tvn så det är enklare att ha en säsongsbox då och kolla lite när man vill :)

2008-09-30 @ 11:48:30
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: J

jaa, det är riktigt värdelöst ibland att behöva vänta en hel vecka på nästa avsnitt. Man är ju så nyfiken haha:D

2008-09-30 @ 11:58:45
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback