Det värsta idag har varit att

jag inte kan skratta, nysa, hosta, gå upp ur sängen/soffan, böja mig, sträcka mig. Jag läste Sofies blogg förut och där hade hon skrivit  " men det är alltid andra dagen som är värst". Jag tycker att det stämmer faktiskt. När jag vaknade imorse hade jag mer ont i magen än igår, plus armarna. Fan för den där jävla magövningen vi skulle göra. Men fasen vad den var bra egentligen!

Sitter i köket nu, min brosa är i mitt rum. Han kollar på någon Aik match på min tv, trots att han har en egen. Men min är större så jag låter honom göra det. Idag sket jag i skolan med. Orkade inte gå till skolan för en lektion. Har kämpat mig igenom Svenska boken vi skulle läsa. Den där skit boken jag nämt tidigare om här. Sen har jag pluggat lite projektarbete. Ikväll blir det en lugn ikväll, vilket känns väldigt skönt faktiskt. Håller på att göra Söndags sysslor här hemma. Håller på och tvättar kläder sen har jag borrat upp tavlor i mitt rum. Ska ta mig en dusch strax då första tvätten är klar. Ha en fin Fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback