En dag kommer jag vara 50!

32 år kvar. Tänk 50? Jag? Tänk så mycket jag har gått igenom i mitt liv då. Jag har säkert barn som har vuxit upp då. Jag kanske till och med är en farmor/mormor. Jag har så svårt att se mig själv som en 40-50åring. Tänk att det är så mycket som kommer att hända som jag inte har en aning om.
Det är roligt när man tänker att pappan till mina barn finns någonstans där ute? tänk om jag vet vem det är, om jag känner honom redan? eller om det är någon helt främmade för mig nu. Att han finns där någonstans och jag har ingen aning om vem det är och han har ingen aning om vem jag är. Undra vad han gör just nu? För jag vet ju att jag NÅGON GÅNG kommer vilja ha barn, fast inte på ett jävla bra tag. Så någonstans är han nu. Undra vart & vem...

Jag undrar hur jag kommer vara när jag är 50. En sak som jag undrar över. Musikmässigt lyssnar jag på rock/metal, kommer jag verkligen göra det då? Tänk er en 50 åring med growlande musik (growla=skriker) jag kan inte tänka mig att jag gör det. Men vad kommer jag då lyssna på? Åhh jag vill inte bli någon dansbands lyssnare!

Nej, nu ska jag avsluta den här konversationen med mig själv innan jag går alldeles in i det.
Imorgon hade jag tänkt att gå till skolan, men tydligen så har vi ingen. Där ser man. Så skönt så skönt. Idag har jag för övrigt inte gjort något speciellt. Pappa och jag var iväg för någon timma sedan och köpte en ny tv till storarummet. En 100hz tv vilket är bra för han gillar att kolla mycket på sport. Fast nu tycker jag att min plattv inne i mitt rum ser liten ut, jag vill ha den istället!

Här är några låtar som jag lyssnar på mkt just nu. Tror ni att jag kommer att lyssna på sån här slags musik när jag är äldre?

Den här bilden är nog den "rockigaste" bild som man kan hitta på mig. (Bilden är inte från 2005 som det står) Jag ser helt enkelt inte ut som en liten rockflicka. En sak som jag vet är att när jag är 50, om jag inte har grått hår?! kommer jag iallafall ha brunt. Undra vid vilken ålder jag kommer sluta bleka det blond.. Tiden får visa!

                   





take care!

Kommentarer
Postat av: Lucia

sv: Visst är hon:D



oj när jag läst det du skrev börja jag själv tänka lite spännande faktis att tänka så ^^

2008-09-30 @ 19:51:46
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback