Fredag idag = FEST!!

Nu är det Fredag...IGEN! Vi har haft världens slappaste vecka och den gick hur snabbt som helst.
Idag hade vi klassfoto, jag såg ut som hell. Kul.  Sen tog vi såna där egna bilder. Jag såg en bild sen sa jag till fotografen
- Välj någon bara, jag vill INTE SE!
Usch jag gillar det inte...
Efter skolfotot fick vi sluta, runt 12 tror jag. Var hos min vithåriga vän och käkade lunch drog sen med mamma till elgiganten sen sen till ica för att handla mat.  Känns lite konstigt att gå med min mamma, gör nästan aldrig det.
Jag har precis sovit lite. Sitter här för att piggna till så jag kan ta en dusch och sedan dra. Blev helt plötsligt jätte trött så var tvungen att gå och lägga mig.

Förövrigt känner jag att de här är en kanon Fredag! Jag kände de redan på morgonen. Jag mådde mycket bättre än de senaste dagarna plus att solen sken och det var inte alls lika kallt ute. Jag var hur otaggad som helst i onsdags & torsdags på att gå ut ikväll men idag är man verkligen taggad alltså. Ska dock jobba imorgon vilket jag inte är superglad över, men det ska nog gå bra iallafall. Undra om det är för att de har varit så soligt idag jag känner mig så glad?
Nästan ingen skola, solig FRISK höstdag, utgång med bruudzen! Lovely!


NU SKA JAG FORTSÄTTA MIN UNDERBARA FREDAG! HEJSVEJS!


Kommentarer
Postat av: Henna

Hoppas det blir underbart ikväll då! :D

2008-09-19 @ 17:09:59
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback