Hjälp jag har fått världens utslag!!

Vad fan är det, gå bort bort bort! Det började dock klia igår kväll men jag trodde att det skulle gå bort tills morgonen, men nope. Vaknar istället med utslag på nästan hela ryggen, nacken och låren. Plus lite på höger arm. Det kliar men som tur inte så mycket så att jag inte kan ignorera det. Jag är hemma från skolan idag och kommer vara det även imorogn. Eftersom imorgon skulle jag egentligen vara funktionär. 1orna och 2orna ska göra uppdrag i skogen och ett par treor ska då stå och vakna någon station. Men jag är ju förkyld så jag vill inte vara ute i skogen en hel dag. Om inte utslagen har blivit bättre tills imorgon eller har försvinnit tills Onsdag så måste jag gå till någon läkare så dom kan kolla på de.

Att ha ont i halsen är något som jag hatar så mycket. Jag dricker te men de hjälper bara just när jag dricker, sedan börjar det göra ont igen. Mina strepsils hjälper inte heller. Vad ska jag göra egentligen? jag orkar verkligen inte det här....

 Aa, precis sådär ser det inte ut. När jag tog bilden såg man inget alls så var tvungen och fixa den men nu syns det värre ut.  Men nice ser det inte ut!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste tíll läkaren! det kan bli värre!

2008-09-29 @ 12:47:49
Postat av: s

det är antagligen nässelutslag du fått. har haft det själv väldigt många gånger och det får jag om jag äter något olämpligt.

2008-10-01 @ 23:58:32
URL: http://laureate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback