Imorgon är JAG chefredaktör!

På Fredag är det ett par veckor sedan vi åkte till Skansen med skolan. Det var ju så att vi treor "var ledare" över en grupp man fick med 1or och 2or. 1orna &2orna fick sedan ge omdömen om vad dom tyckte om oss.
Imorgon ska vi åka till Aftonbladet med skolan. Vi ska ta tåget som åker redan vid 7.43.
Klassen kommer att delas in i 2-3 grupper. Och varje grupp kommer att få arbeta med tidningen,tv, eller nätet. De som fick de bästa omdömena kommer att vara chefredaktören i sin grupp. Ulrika (vår lärare) kom fram i Fredags och sa att jag skulle vara det.      Vaaaa     tänker jag, varför ska just jag vara det?
Men det var tydligen så att dom som hade fått bäst omdömen från skansen blev utsädda till det. Vilket är rätt kul faktiskt att dom inte tyckte man sög allt för mycket. Det ska faktiskt också bli kul att vara chefredaktören. Det blir nog ett roligt studiebesök eftersom vi inte vara ska stå och lyssna utan få göra saker också. Vi får helt enkelt se vad som händer imorgon :)
En till sak som blir kul imorogn är att Sofie och jag ska på BOXNING, japp! 75 minuter långt pass också. Jag längtar! Jag tror att det kan bli hur kul som helst :D !

Ska plugga lite nu. Höres! 

             

                                      min vän från skansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback