Jag hade en underbar natt

Men det ända jag gjorde faktiskt var att sova bara. Men det var ett tag sen jag sov så himla djupt och så gott. Jag sov verkligen som en stock! Det var så härligt.

Ja la mig ner i soffan igår för att se Frontiers(s) och så tyckte jag om den:

Det är ingen film jag rekomenderar. Visst det var några äckliga scener som man halvblunda till men det gjorde inte filmen värt att se. Dessutom var den Fransk! Vilket jag inte tänkte på ens när jag läste på den.
Det handlade om 5 personer som flyr från polisen i Paris, dom har fått tag i en del pengar. En av dem dör precis i början utav filmen. Det är nu 3 killar och en tjej. Dom åker i separata bildar två och två.
Två killar kommer till ett motell, dom som är där är galna. Dom dör. Sen kommer tjejen och killen efter killen dör men tjejen lyckas döda dem och flyr. Det slutar med att hon sitter i bilen och kör därifrån då på vägen polisen står. Hon hoppas ut ur bilden och filmen är slut.
Ursäkta om jag berättar filmen men så var den iallafall.. Den är inte värd att se enligt mig. Jag såg inte ens hela idag. Jag kunde inte hålla mina ögon öppna och råka somna till då och då. Jag sket i filmen och gick och la mig istället & somnade direkt. Kollade klart på filmen när jag kom hem från jobbet idag.

Nu måste jag läsa 20sidor till i Goethe (tro mig det är mycket i den här boken) Det är seriöst den sämsta och mest jobbigaste bok jag har läst. Ni ska få ett smakprov

- Den lilla skogen där borta! Ack, kunde du gå i dunklet där! Och bergstoppen! - Ack, finge du skåda landskapet från dess höjd! De sammanlänkade åsarna, de förtroliga dalsänkorna! Ack, kunde jag förlora mig bland dem! - - - Jag iladedit och vänder åter och har inte funnit vad jag sökt. O, det är med fjärran som med framtiden!

.....Ja, jag hoppas ni förstår?
Nu måste jag gå och läsa sedan ta en dusch och sen kolla på På smällen, Bon Voyage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback