Jordgubbslandet

Åhh va roligt det var när jordgubbslandet fanns här i Väsby. Jag köpte en ny peeling till facet idag, och när jag duschade idag och tog det luktade de precis som jooordgubbsslanndeet, det lukade inte alltså bara jordgubbar. Utan det var helt konstigt, det går inte att förklara helt enkelt. Det var något mer än jordgubbsdoft.
Den påminnde hur som helst om det, och de borde finnas kvar! Jag kommer ihåg när jag var liten hade min egna lilla vita hink med mitt namn Jenni skrivet på. Det var alltid pappa och för det mesta Henna med där. Vi gick, vi åt och vi plockade jordgubbar i våra hinkar. Sedan gick man in i tältet som var där, vägde hinken och betalade.
Det var goda tider det. Jordgubbar. ÄLSKADE LANDET, (Bästa stället, lekstugan, snickarstugan, alla bär, grodorna, friska luften, badet. Såå mycket...) Sedan alla lekar ute på gården..
Hahhaha kommer ihåg en gång när jag var på landet då Henna och jag lekte uppe på vårt lilla berg att vi var luffare hhahahah... Vi hade typ hundmat som vi låsades att de var de enda maten vi hade.
Träffade förresten henna när jag kom från bussen hem igår, det var kul att se henne en snabbis. Ni ska bara veta vilka minnen man har med den bruttan... Vi måste ta och hitta på något någon gång girli :D !!

Jaaani, tänkt vad en peeling crame fick mig att börja tänka på. Hejhopp, denna fredags kväll blir lugn med film hyrning med sjukisen^!

Bon voyage !

Kommentarer
Postat av: H

Ååååh saknar också jordgubbslandet, det va så härligt där <3<3<3 Varför tog dom bort den egentligen? :( LANDET! Vilka minnen asså! HAHAHAH luffare, så jävla kul xD Ja de va kul att se dig också, ja vi måste göra nåt! ^^ Vi kan ju höras ;)

2008-09-06 @ 12:52:43
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: H

Kommer förresten inte ihåg vad jag hette...K...? Hmm

2008-09-06 @ 12:59:33
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: J

Du hette typ kuuslu eller något hahh. Jag sa fan det jämt kommer jag ihåg. Du vet, utraget. Kuuulsluuuu naaajjjssluuu :D



LUFFARE ÄR EN BRA LEK (Y)!

2008-09-06 @ 22:35:58
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback