Mclovin+jag


Hejhopp!

Det är Lödag, men inget festande för mig i helgen. Jag jobbar den här helgen så det är skönast att bara ta de lungt. Jobbade idag från 9.30-17.15, kom sedan hem, åt middag och sedan begav jag mig ut och springa i drygt 40 min i regnet. Jag får helt enkelt skylla mig själv om jag skulle bli sjuk. Men jag tror inte att jag blir det, eftersom det är så många träd i skogen så skyddar dom lite mot regnet iallafall så jag blev inte så jätte blöt. Bara om skorna och fötterna. Var senaste ute i Tisdags så jag kände att jag ville ut och göra det. Därefter tog jag en dusch, låg och pratade lite med mamma i sängen sedan gick jag hem till sjukisen igen för att se den andra filmen som vi hyrde igår kväll. Igår såg vi Supersugen och idag theeye. Supersugen var rolig, blev kär i mclovin. Haha! Ser ni inte hur gullig han är? :D Riktigt "cool" var han. Skulle vi inte passa bra ihop? Han och hans glada själ...

                               






                   Me i morse, innan wooork. Ser man att jag hade några tråkiga minuter?



                Imorgon är det ännu en söndag. Det blir först jobbet 10.45-16.15 sedan tror jag att jag tar en liten solstund, måste lämna filmerna vi hyrde. Sedan kanske övningsköra. Vi får helt enkelt se.   Well, bye!

Kommentarer
Postat av: Henna

Hahaha McLovin är ju BÄST! ;) Han är min förresten så försök inte :O

2008-09-07 @ 13:16:21
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: J

hahaha näää han är MIIN! var tvungen att se om filmen idag, han är bara så jävla sköön!! hhahaha!

2008-09-07 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback