Min moster mår inte så bra

Fick jag höra när jag kom ikväll, det är massa som har hänt där borta så hon mår psykiskt dåligt vilket inte alls är roligt. Hennes dotter ringde min mamma idag och bad henna att komma dit. Så jag ska kolla upp biljetter nu så kanske hon åker dit i veckan eller iallafall nästa. Jag skulle också vilja följa med men har jobb och skola nu. Dessutom tror jag att det räcker med att mamma åker dit, om det skulle bli värre skulle jag givetvis skita i skolan och allt annat.

Idag kom min "Må bra tidning" (woho) äntligen. Låg i sängen och läste den och åt vindruvor då jag kom på att fan jag måste ju lämna tillbaka hyrfilmerna så jag skynade mig och gjorde det.
Det har väl inte hänt så mycket idag. Nära Helena har det öppnat ett bageri förra veckan. Så vi gick dit. Vi satte oss sen på gräset och åt det vi köpt.

Måste kila, ska göra te och kolla på två och en halv man, natti till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback