Mössprovtagning

Jahapp då var man där..Kommer ihåg förra året då man tänkte: nästa år är det vi. Tiden flög förbi och idag klockan 10 hade vi tid i aulan. 30 min hade vi på oss sa hon, men alla var därinne i säkert en timma.
Det var lite svårt att beatämma sig, vad det skulle stå på mössan och vilka säger osv man ville ha. Det fanns bara två paket man kunde välja mellan. Mösspaket 1 & 2, 1an kostade 599:- och då fick man mössan, en champangeglas och en penna. Sedan fanns paket2 för 499:- där bara mössan ingick. Jag valde 1an sedan ett klädpaket där man fick välja en tjocktröja och en tshirt där det står student 2009.
Det är egentligen lite läskigt att stå där och pröva och bestämma, det är VI nu. Jag kommer ihåg allt så bra när man började i ettan, nu är vi "dom stora"
                          

                                      

Kommentarer
Postat av: Julie

Sv: Jag brukar inte ta någonting, gör det mest för att jag gillar´t att pyssla med sånt. =)

2008-09-05 @ 16:30:53
URL: http://nytt08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback