Nästa helg då jävlar


Jag är faktiskt rätt taggad på veckan som kommer. Det ska bli kul att få igång jobbet med tidningen, sedan vet jag att det ska bli shopping i veckan, Tisdag eller Onsdag får det bli. Sedan frissan för klippning. Plus utgång både Fredag och Lördag. Maria fyller år på Onsdag så hon ska firas i helgen, sen utgång med de andra flickorna. Jag ska lätt orka med utgång båda dagarna.
Idag var det jobbet, efter det åkte jag för att sola en liten stund. Jag var påväg hem när jag stötte på några av mina grannar så jag fick skjus hem utav dem. Det var väl snällt utav dom? :)
Hemma kollade jag på supersugen idag innan jag lämnade tillbaka filmerna vi hyrt. Var var bara så sugen att se den igen. Kan inte sluta, Mclovin äger, haha! 
Jag har aldrig kollat på film både fre,lör & sön. Snacka om en lugn helg. Nästa helg blir det lite mer ös i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback