nu är det min tur att bli förkyld

Många har varit sjuka dom senaste veckorna, och jag har varit så glad att jag inte har blivit det. MEN, igår kväll började jag få ont i halsen och sedan huvudet. Därefter började huvudet kännas ni vet sådär tungt och man blev hängig. Imorse mådde jag likadant. Åh jag vill inte jag vill inte!!
Vi slutade 11.30 idag gick då till apoteket för att köpa halstabletter och sen gick jag hem för att laga lite lunch och sova. Jag sov i några timmar och ni anar inte hur skönt det var...Imorgon har vi ingen skola woho. Monica som vi bara skulle ha imorgon kommer också att vara borta. Ska till frissan och klippa mig då. Mina toppar mår inte bäst.

Hare fint ni..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback