Nu finns den med mig


Kolla vilken söt datorväska jag har köpt. Den är svart utanpå och rosa innut i. Nu hänger min dator med lite då och då. Ibland är det så mycket som ska göras så det är skönt att kunna sitta på tåget och skriva då man ändå bara sitter.

                                         



Väldigt tråkigt väder ute, regn regn... Blev rätt iriterrad i morse då vi egentligen skulle haft Svenska kl 9, men vi hade inte den lektionen så jag kom till skolan. Jävla lärare som inte kan säga något, kunde haft sovmorgon. Måndagar är iallafall sköna för vi slutar så tidigt. Efter skolan gick jag och girlsen och käkade lunch i centrum och sedan gick vill till ungdomsmottagningen. Och vad gjorde vi där? hah tänk att jag skriver det här, jag kulle prata om p-piller. Jag tror att jag vill börja köra på sånna nu. Är trött på: oneej jag måste till apoteket och köpa akut p-piller. Sedan testade vi alla oss. Tänkte när man ändå är där. Jag är nog helt säker på att jag inte har något, men skönt att veta till 100 % !

Nej, nu ska jag fixa middag snart. Helena kommer närsomhelst. Byebye så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback