Så här ser min Lördag ut

Kladdkakan står i ugnen och dem här filmerna var jag ute och hyrde. Det jag först tänke va att bara hyra en komedi, men när man stod där och försökte välja är det svårt. Jag fick sen lust att hyra någon läskig och äcklig film som jag kan sitta och kolla på här själv. Undra om jag blir rädd?

Till slut hyrde jag På smällen & en film som heter Frontiers(S). Valde den sist nämna pga att det stod "Filmen innehåller flera våldsamt och brutala och provokativa scener" Som sagt fick lust med något läskigt att kolla på, upp till bevis!


Känner trots allt att det är en skön & lugn lördagskväll, vilken film ska man börja med?
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback