"Ska plugga med projektarbetet imorgon istället"

Jaa inte riktigt så blev det. Och inte blev det så att jag sov ut länge heller. Vaknade flera gånger inatt av att min kropp liksom var obekväm. Svårt att förklara, men kände mig stel och hade ont på en del ställen. Jag kanske gick upp vid 8.30, för jag kommer ihåg att jag stod och dammsög efter 9 tiden. Haha, jag hade värsta energin i kroppen. Jag städade iallafall ett tag, Pappa blev säkert glad. Sen åt jag frukost. Därefter segade jag i soffan och kollade på Jetix hahahhah. Fan det kom ju inget annat på tv. Tvshop och massa skit. Men fasen det var ju totally spies, flera avsnitt också. Jag gillade de jätte mycket när jag var mindre. Tog laptopen till soffan. Skrev sen faktiskt lite till vår framsida som vi ska ha till vara enkäter till projektet, så lite gjorde jag iaf. Jag får ta & plugga lite imorgon faktiskt. 

                                       

Gissa vem jag var? .........Jag var Clover. Den röda. Men jag ville alltid vara Sam, den gröna. Fast Henna var hon..

                                                 


Hare bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Henna

Muhahahaa ;) Men du va faktiskt Bubblan i Powerpuffpinglorna!

2008-09-27 @ 16:34:54
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAAHA! aa okejdå, då kanske de jämnar ut sig faktiskt :P

Men blomman var ju helt okej, hon var smart ju!

2008-09-27 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback