Tappade bort mobilen idag

Jupp jupp, jag är bara så slarvig av mig. Jag måste seriöst ha någon efter mig som kollar att jag har mina saker med mig. Idag efter skolan gick jag iväg för att sola, när jag hade solat klart letade jag i väskan efter min mobil för jag tänkte lyssna på musik påvägen hem.
När jag först inte hittade den brydde jag mig inte så värst om det eftersom jag hade så pass mycket skit i väskan så det var svårt att hitta i den i allafall. När jag hade tagit ut de mesta insåg jag att jag hade glömt den någonstans. Skynade mig till skolan. Hittade den sedan vid skåpen, vilken lättnad. Det var ju inte alls länge sen jag köpte den så de hade varit tråkigt om den kom bort. Plus att det är en väldigt ny mobil och den går ju på ca 4500 ngt så jag hade inte blivit förvånad om någon hittade den och tog den.

Idag var det lite snack om studentskivan i skolan. Det är nu bestämt att vi ska ha en maskerad. Hmm jag undrar vad jag ska vara?, det ska bli KUL. Längtar!!

Nu ska jag göra lite middag eftersom mamma inte är hemma...Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback