Banditfesten!

Halloj halloj, redan hemma från skolan, jävligt skönt det.

Här är iallafall några bilder från i Onsdags då vi var på banditfesten:









Ja, det var alltså banditfest. Jag jobbade den dagen men gick hem tidigare för att hinna duscha osv. När jag kom hem till pappa märkte jag att jag hade tagit fel laddare till mobilen och min mobil höll på dö, så jag fick lite panik eftersom jag hade rätt bråttom. Pappa skjusade mig iaf till mamma så fick jag springa in och hämta den rätta snabbt.
Vi kom väl dit efter 9 tiden. Vi hade det väldigt skoj men tror jag blev lite för full för det är så mycket jag inte kommer ihåg.
På tåget in, träffade vi på en kille som gick i våran skola året jag gick i ettan, jag kommer ihåg hur man jämt kollade på honom och tyckte att han var så söt. Iallafall vi började prata med honom på tåget (en station innan han skulle hoppa av) så fick vi snabbt han nr så kanske han skulle komma till bandit festen han med.
Jag smsade lite med honom under kvällen och han kom dit senare runt 11 tiden.
Kvällen slutade med att sofie och jag hamnade hemma hos honom med hans kompis som åkte och hämtade oss i stan. Sara hamnade hemma hos sig med Jimmy.
Det var väldigt mysigt hemma hos honom. Dom tände ljus och satt och spelade gitarr och sjöng. Dom var väldigt duktiga.

Tänkt om jag visste i ettan att jag en dag skulle hamna hemma hos honom med honom?! aaani.. Det var nice.
Jag orkar inte skriva så mycket om den kvällen. Så mycket jag inte kmr ihåg...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback