gårdagen

Hejhej nu är jag hemma igen...Äntligen.........Eller?  Jag har jobbat som sagt idag och hela dagen har jag längtat hem och tyckt att tiden har gått så otroligt långsamt. Nu när jag väl är hemma, känner jag mig uttråkad och vill inte sitta hemma. Men ändå så vill jag inte göra något. Om någon hade frågat mig om att hitta på något så hade jag antagligen bara svarat att jag bara vill vara hemma. Näämen det blir nog nice. Jag behöver faktiskt vara hemma lite också. Varje helg har det varit krogen på sistonde sen igår. Nej idag ska jag vara hemma!

Igår kväll var helt okej. Jag var faktiskt hysat nykter. Ska försöka komma ihåg de jag drack igår:
- Först en halv öl
- Fanta med vodka


(på krogen)
- 3 vanliga cider
- 1 xcider
- 2 stark öl
- 3 shots

Antingen har jag varit väldigt påverkad dom senaste gångerna eller så påverkades jag bara inte så mycket igår...
Lägger upp ett par bilder från igår sen när jag har fått dom skickade till min dator.
På Medusa igår var det, jag kommer inte ihåg. Men dom firade någon födelsedag . Det var väl något märke. Så dom hade tårta som dom bjöd på där haha. Ska bli intressant och kolla på hemsidan om dom har lagt upp några bilder som man är med på för dom i baren stod och tog typ 100 jävla bilder när vi stod där och snacka med någon kille som smakade på tårtan.

Vi drog därifrån innan dom stängde vid 2.30. Det hade nog varit bäst om vi stannade efter som nattbussen vi tog tog ju hur jävla länge som helst. Vi tog den "mot upplands-väsby station" och den körde ju överallt. På bussen hem fick jag sms från vakten som frågade om jag hade åkt hem.  Jag svara att jag satt på bussen hemåt. Då säger han att jag ska hoppa av att han kan plocka upp mig. Haha ofta liksom. Hade nog varit bäst om vi hade stannat där så hade han skjussat hem oss direkt efter han hade slutat. Då hade vi sluppit sitta på den sega bussen..
Iallafall så kom bussen äntligen till väsby men närmaste hem var att hoppa av vid statiol så vi gjorde det. Jag mötte upp vakten som kom dit för att hämta mig och där separerade jag och flickorna. Dom gick hem och jag åkte med vakten hem till honom.Och vad som hände där vill säkert alla veta? haha...närå..Vill knappt komma ihåg själv.
...På morgonen skjussa han mig till jobbet och där som jag tidigare sa kändes det som tiden stod stilla.
Min röst var helt borta i morse. Helt sjukt var det, fick verkligen viska..

Nu har jag iallafall bestämt att jag ska baka en kladdkaka hade jag tänkt sedan ta glass och te och hyra någon jävligt rolig film!!
Hörs mer imorogn!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback