Sammanfattning utav helgen

Tjena. Har haft noll tid att skriva här i helgen, men gör det nu. Tänk att helgen är slut snart. Tråkigt värre. Men på Tisdag är jag ändå nästan ledig eftersom våran gympa lärare kommer vara borta den dagen och vi har henne i flera ämnen. Vi har bara en lektion den dagen och den slutar 9.50. Undra om det är många som kmr?

På Fredagen var vi som sagt på Skansen med skolan. Det var faktiskt så illa som jag trodde att det skulle bli. Det var rätt trevligt och gå och prata med 1orna och 2orna, hah det var ju liksom dom som földje efter oss och vi bestämde vart vi skulle ;) Det var fint väder som tur var också. Jag drog därifrån lite tidigare eftersom jag hade lite att göra. Åkte till väsby med Sara. Vi gick till centrum för att hon skulle hämta sitt IDKORT, äntligen kom de. Sen skulle jag köpa breeze och ta ut pengar till kvällen. Sedan åkte vi förbi mitt jobb för att hämta öl. Vi skiljdes åt & jag åke till Sollentuna. Kom hem strax innan 19. Tog en dusch och började fixa mig inför kvällen.
Jag & flickorna tänkte först dra till debaser vid slussen men vi ångra oss då de såg dött ut där. Vi drog då istället till Medusa. Åldersgränsen var tydligen 21 där, men vi kom in ändå vilket var kul.
Där inne va de inte så jätte mycket folk. Men det kom iallafall lite fler senare på kvällen. Vi hade det kul, vet dock inte hur många jävla xcider jag drack. Känns som jag hela tiden var vid baren för att köpa en ny.
Haha det var ändå roligt folk som man kände igen från tidigare. Förut för ett bra tag sen när jag var på Anchor så sjöng jag och en tjej katja karaoke där. Då var det en kille som höll i karaoken där han sjöng även lite själv. Vi snackade lite med honom där. Och gissa vad Henke som han heter, han var på Medusa!! Han är fan trevlig. Hahaha så roligt han kom ihåg vad jag hade på mig den kvällen då vi var där. Flera månader sen ju.  Det var rätt kul, Tänka sig :)

                                            HENNA OM DU LÄSER, DE HÄR ÄR TILL DIG:

Gissa som var där med?, Jo jag kom ut från toaletten och såg en kille som jag kände igen som fan. Säger till sara:
- Vem är det där, känner igen honom?
- Det är ingen du borde känna igen
.
Trodde då att det var ngn kille som vi vet vem de är som vi inte gillar liksom. Men så var det inte rikigt. Vi möttes några gånger och jag försökte komma på vem det var egentligen. Vi stod en gång samtidigt vid en bar då de helt plötsligt slog mig vem han var.
Kommer du ihåg när vi var på Banditfesten i typ mars-april? Då satt vi med ett gäng killar, och jag satt med han som var på medusa hela den kvällen. Sen när han skulle gå så blev jag lite ledsen och så sa du till en tjej som du satt med ngt:
- Hon är ledsen för killen hon var med har gått.

                                                  

HAHA DÄR! hittade på bandits hemsida. Kommer du ihåg dom?! Och han i vitt som jag satt med? hahahahah
Vet du, när jag började berätta så började han känna igen mig också och han kom ihåg dig med :D: !!!
Jadu det var lite kul hursomhelst.

Vid ett tiden någon gång kom Mr Jacob dit. Han hade lovat att han skulle köpa en alkoholfridrink. Men gjorde han det? Nope. Fegis!!
Jag vart iaf hur glad som helst att se honom igen. Var det alkoholen eller inte? jag vet inte riktigt. Tror att det var båda. Drickan gjorde mig bara lite extra glad.
Jag satt nog inte alls ner vid ett bord under kvällen utan jag var över allt med alla. Det var i början utav kvällen jag satt med tjejerna och saras mclovin. Jo det var så att vi satte oss vid några killar för att prata lite bara. Den ena tyckte vi såg ut som mclovin från supersugen. HAHAHA han verkade inte ta illa åt sig när vi kallade honom för det, han visste ju vem det var. Jag vet faktiskt inte ens vad han heter på riktigt utan han är mclovin för mig. Haha kommer aldrig glömma vad sara sa inne på toaletten, lät så kul:
- Jenni, hjälp mig. Jag är så full så jag kan inte se om han är en tönt eller inte, är han ful? jag kan inte se
- Jag kan inte heller se de!!


Hon hade sin mclovin. Efter att hon hade dragit så hade hon tydligen börjat hålla på med garderob killen. Ajabaja du!
Efter dom hade stängt så gick alla ut. Jag gick ner med vakten. En vakt som jag pratade en del med under kvällen.
Han bjöd på en cider och vi skulle snacka en stund. Men sen gick jag upp iaf för att säga till dom andra att inte gå.
Jocke som vakten heter bor här i Väsby med. (ohno) han ville att jag skulle följa med hem till honom för att dricka vin.
Vi gick in där vart endast personal är. Han bytte om och så. Jag har ingen aning vart fan vi skulle, inga planer hade jag iaf att dra hem till honom. Vi gick iaf i en trappuppgång påväg någonstans då min mobil dog precis när någon ringde. Jag sa att jag var tvungen att ladda min mobil för att jag kunde ha kontakt med dom andra.
Har ingen aning om hur länge vi där. Hade ingen tiduppfattning alls. Eftersom vi var i en jävla trappuppgång, och det var en dörr precis där som ledde ut hoppas jag verkligen att INGEN såg oss. Om det var en dörr där borde de inte ha varit fönster också?

Efter honom mötte jag upp flickorna i typ 3 sekunder innan jag gick igen för att träffa upp Jacob. Klockan var då kanske runt 03.30. Vi tog en taxi & åkte iväg till honom för att sova.
Haha så kul, vi låg i sängen och lekte typ med hans lampa. Han släckte hela tiden och jag tände osvosv. Det var säkert släckt i 1sek och båda däcka direkt. Sen på morgonen kom jag på, "oj jag råka somna" haha.
Lördagen gick till att sova. Vi sov typ bort hela dagen. Jag tror att jag drog därifrån runt 4. Mötte upp Sofie i Sollentuna för att vi skulle åka till Kista. Maria skulle ju firas på kvällen så tänkte köpa något till henne. Vi käkade där, köpte även två tröjor och ett par svarta mjukisbyxor. Jag var hemma runt 19 kanske. Hade lite bråttom att fräscha upp mig då vi alla skulle träffas vid Fame vid 20 tiden. Drog dit iaf, maria hade bokat bord så vi satt och åt tårta och drack. Jag drog hem redan vid 23 tiden då dom skulle vidare till Farbor. Jag var seg och hade ingen lust att festa mer. Så jag gick hem. Jenna hade tydligen kommit dit vid 24 så hade nog varit kul om man stannade. Men det var lika bra att jag gick hem. På lördags morgonen fick jag sms från robban på jobbet om jag kunde jobba i helgen för han "var sjuk". Eftersom jag var hemma hos Jacob plus trött som fan sa jag att jag inte kunde men att jag kunde komma in på Söndagen alltså idag och jobba. Så var nog bäst att dra hem den tiden och så att man var en ny och pigg människa.
Jag började 11 och slutade 16.15 så det var en väldigt lugn dag. Fan vad jag trivs på mitt jobb ibland. Ullis var där och jobba idag. Det var ett tag sen & hon är så skön. Hon visste inte att jag skulle komma så hon blev lite chokad när jag kom in i omklädingsrummet,.
- ooh u make my day, vi ska ha så kul idag! Fan vad glad jag blir.
Är hon inte gullig?
Efter jobbet åkte pappa o jag ut och övingskörde. Är rätt trött på just övningsköra. Jag kan det redan! Sedan tog jag en dusch och efter har jag inte gjort något speciellt.
Tror faktiskt att jag ska sluta skriva nu och gå & lägga mig i sängen. Jag har skivit hur mycket som helst känns det som?

GOD NATT ALLIHOPPA!


Kommentarer
Postat av: Henna

HAHHA fan va kul att du träffa den där snubben ;)

2008-09-15 @ 17:41:23
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback