..vakten från krogen..


Alltså det är verkligen något som går. Vem har inte varit sjuk eller känner dig dålig? Nej det här är inte kul.
Idag har jag projektplugg att göra, läsa min engelska bok (som jag btw inte gjorde igår för satt och lyssna sönder union square)  Sen har jag ett vitaminpapper som ska göras med. Men tror att det går bra det..
Ska ta bussen som går 16.50, Sofie och jag ska gå och kolla på ett gym som vi är rätt taggade på.
Vi ska bli duktiga flickor, eller hur? Det är nästan ett måste efter våra helger. Hoppas jag inte blir värre förresten till helgen då det blir utgång. Blir nog Medusa igen. Gillade verkligen Djn där, han spelade verkligen bra och NY rock/metal. Gillade musiken!
Och man ska ju inte heller klaga på vakterna. Fast blev lite chokad idag på lektionen då mobilen pep. Kollade och såg att jag hade fått sms     Vakten       stod det. Haha han helt plötsligt. Han frågar om hur jag mår och gör osv. Sen frågar han om jag inte vill komma hem till honom och "busa" om jag är ledig. haha hjälp rak på sak där. 
Jag tror nog att jag avstår. Jag vågar faktiskt inte ens träffa honom. Jag kommer knappt ihåg hur han såg ut. Tänk om han var jätte ful? Jag lär ju se honom i helgen iaf. Han sa att han jobbar där VARJE fredag och lördag. 

Okej en grej allihoppa. När man vet att ett ställe har 20+ men säger: Ähh, det är bara att flirta lite med vakterna. Haha gör inte det! Eller joo.. Eller jag vet inte...

Hare bra!
 

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah jag tycker fan vi ska börja där! är du taggad för boxningen på onsdag då? :D

just det! min polare madde du vet som jag ringde, hon vill också börja träna där tror jag, så hon kommer följa med på onsdag. så ser det ut nu iallafall. hoppas det är lugnt kram

2008-09-18 @ 12:44:02
Postat av: Anonym

Jag är taggad som FAN för boxningen på ons. Ska bli kul!!

Jovisst no problemo! :D

2008-09-18 @ 13:51:01
Postat av: Henna

Hahah kom igen, träffa honom igen, go for it ;)

2008-09-18 @ 15:17:12
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: J

Henna - han är 26 haha! Jag vågar inte, du ska bara veta vilka sms jag har fått :O

2008-09-18 @ 20:18:52
Postat av: Henna

Hahaha det gör väl inget, 8 års skillnad bara ;) Åh tell me :D

2008-09-19 @ 17:08:49
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback