Vi går sista året och vi ska till skansen

Jag börjar bli lite trött på att åka till skansen jämt. Det är inte ens roligt. Men, den här gången blir det dock lite annorluna. Det är så att alla 1,2 & 3or som går BF programmet ska med dit. Och vi treor ska guida 1orna och 2orna. Vi kommer få betyg på det här och det är dom som ska dömma oss.
Jag och Elisa i klassen skulle prata om björnar,ugglor och glasblåseriet. Vi har delat in det så att hon ska prata om björnarna och jag om ugglorna och tillsammans säga något om glasblåseriet till dom andra.
Tänk att jag måste stå och prata om ugglor till dom? Kan ju inget själv, så jag får läsa på lite ikväll.

Vi får se hur det går imorogn helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback