Vilken natt

Jag gick o la mig igår vid 23--23.30 någon gång. Jag vaknar mitt inatten och tror att klockan är runt 5. Kollar på klockan och den är 01. Jag känner mig så pigg och tvingar nästan mig själv att somna om. Jag vaknar lite då óch då. Känner mig pigg igen, kollar på klockan och den är 2.30 (kändes dock att det hade gått 20 min från när den va 01) ligger i 10 min till då jag ger upp och går ner till köket och gör två rostade mackor och grönt te med honung i. Helt plötsligt och min mamma och min hund också vakna.
Jag lägger mig i sängen och käkar & kollar på tv. Somnar om efter ett tag, vaknar sedan igen vid 7 och därefter efter 9.
Det är så jobbigt när man är sjuk när man jämt ska vakna. Jag vet inte hur det är för alla andra men för mig är det jämt så.
Jag ska föresten inte gå till läkaren idag. När jag vaknade upp imorse hade det blivit bättre. Jag får se hur det ser ut imorgon.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är inte så svårt. När du går in på en youtubevideo så finns det ju i högra spalten en url länk och en annan länk, embed. Den länken kopierar du. Sen när du skriver ett inlägg så klickar du html knappen i balken där du kan ställa alltmöjligt annat i inlägget. Där klistrar du in dendär embed koden. Sen är det bara att uppdatera, det finns en sådan knapp i htmlrutan. Nu borde youtube videon finnas i ditt inlägg. :) Hoppas du förstår :)

2008-09-30 @ 11:57:18
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: J

Tacktacktacktack! :D

2008-09-30 @ 12:09:20
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback