vilket ska man välja..

Jag är så trött på att det regnar JÄMT, usch säger jag bara! Eftersom jag slutade så pass tidigt idag och har inget annat för mig tänkte jag att jag kunde gå ut och springa lite. Men jag har verkligen ingen lust när det regnar och när det är ett sånt äckel väder. Sen får jag ångest för att jag inte går ut och gör det för jag gjorde sist de i Lördags plus att jag har ätit sockerbomber. Blir själv less på mig då jag alltid ska få en sån ångest över allt, men det går nog över strax. Faktiskt har det börjat göra det redan för sitter och kollar på nätet lite över gymmen vi har här i väsby. Jag tror att det är dags att skaffa sig ett gymkort. Och jag måste bara påpeka, inte för att skaffa muskler och allt. Utan bara hålla kroppen igång. Jag tycker att man känner sig så pass piggare efter, det är helt enkelt en bra känsla.
 
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback