Visste ni att det finns deo för mobilen?

Tänk vad folk hitta på. Den här rackarn har en doft av citron, eller sitron som det står på den. Rätt onödig egentligen

då lukten försvinner väldigt snabbt. Men det är väl kul då mobilen lutar citron en liten stund? Man avgör själv!
        

Jag har fortfarande väldigt ont i halsen. Har nästan inte pratat något alls idag för det gör ont. Och jag kan säga att det är inte alls roligt att svälja. Jag måste gå ner till centrum snart för vi har ingen te kvar. Jag måste ha te!!  Jag vakna precis av att jág hade somnat i min säng i ett par timmar. Så jag ska bara vakna upp lite, gå ut med Sally o sen ner till centrum för att köpa något gott och te.
Jag vill inte ta med sally ner dit för jag klippte henne lite idag och nu ser hon absoult hemsk ut. Oh så jag skäms om någon ser mig med henne. Men hon är så jobbig när man ska klippa henne plus att jag är allergisk mot hennes hårstårn så jag orkade med så mycket.

/ Jen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback