"who the fuck is härtan"

Det här är fucking härtan !!


                                                                                 




Till er som lyssnar på Bandit eller någon gång lyssnat på härtan vet vet det är. Man fick aldrig se hur hon såg ut och hon var alltid ett mysterium. NU har hon bytt radiokanal och gått över till STAR FM och jag måste säga att jag är så besviken på henne, men samtidigt glad att hon är borta. En som lämnar bandit för STARFM, hallå!?! ingen riktig banditgirl....
Så ser hon ut iallafall, jag trodde att hon var äldre och hade gråa hårstrån. Inte alls som hon säger ut.


Namn: Suzanne "Härtan" Härtén

Ålder: 40

Civilstånd: Förlovad med min sambo Andreas.

Intressen: Inredning, kläder, älskar Tv-serier och då gärna kriminalare, tittar gärna på mina syskonbarn när dom spelar fotboll och hockey.

Egenskaper: Organisatorisk, säger vad jag tycker, har svårt att dölja missnöje, skrattar ofta, mycket och högt.

Det bästa med Stockholm: Vattnet. Jag har lyxen att se ut över vattnet ifån mitt vardagsrumsfönster.

Det bästa med STAR FM: Musiken och så Hans Fahlén förstås =)

Motto: Gör om gör rätt.


USCH säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback