BODYPUMP



Ja ni, PUMPA säger jag bara! En timme, en skivstång och alla kroppens större muskelgrupper - BODYPUMP® ger dig maximal träningseffekt på minimal tid! Gud, mina muskler är helt döda. Vilket pass! Men kul tyckte jag att det var. Vi hade vikter hela tiden. Passet är bra om man vill bli stark. Både Sofie och jag var skakiga efter passet. Vi sa till instruktören Marie innan passet i omklädningsrummet - Vi vill köra hårt!, aj vi skulle nog inte sagt det. Haha nejdå, det var riktigt bra. Önskar bara att vi hade kört mer mage. Men det kör vi på coren på Tisdag, då blir det spinning med. Det jag mest kände att vi arbetade var låren & armarna. Vi körde iaf genom hela kroppen, de allra störtsta musklerna. En låt för varje muskelgrupp sedan vidare till nästa muskelgrupp när den andra låten började.
Imorgon ska jag köra Bodytoning, 75 minuters långt pass (Tränar alla muskler med hjälp av gummiband, hantlar, bodybars, xertubes etc.) Hoppas jag inte har allt för mycket träningsvärk imorgon efter det här passet. På lördag ska jag sen gymma med soffludden. Då har jag tränat 5 gånger den här veckan, woho back on track! 


                 



Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback