En trevlig Tisdag i stan


Hejhej !

Idag har jag varit med Johanna & Alex och trillat runt i stan. Det blåste lite kyligt men annars var allt toppen. Tycker att det är lite extra mysigt att gå inne i stan på våren & hösten. Vi gick in på punktshop där jag skulle kolla om jag hittade en Machine Head tshirt som jag vill ha. Blev glad då jag såg en rubrik med Machine Head & tshirtar under, rockzone där jag tidigare hade varit hade ingen. Men nope där under låg istället massa motörhead tshirtar! Började lacka då en som jobbar där kommer och säger skrynklar tröjorna. Då svarar jag att jag skulle kolla om det låg Machine Head tröjor under dem andra. Han svarar på ett otrevligt sätt att det är bara dem som ligger där, då lackar jag och säger att dem inte ens ska ligga där! Tror jag får beställa en istället, eller finns det mer affärer? Säkert, men jag vet inte många rockaffärer. Hur som helst, köpte en annan tshirt, sen blev det ett par skor och en skinnjacka faktiskt plus lite småsaker. Wola gangster ! Sen gick vi och fikade och pratade lite strunt.
På Lördag bestämde vi att de skulle komma över till mig så ska vi grilla & ha det lite trevligt, hoppas det blir fint väder då.






Nu ska jag lägga mig och kolla på lite film, vi får se vilken det blir. Såg Camp Rock idag, haha vet inte riktigt varför jag ville se den. Det var rätt roligt ändå, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback