.................


Punkt......Usch har ingen större lust att skriva här, vet inte riktigt varför jag gör det heller. Kanske för att jag inte har skrivit på några dagar. Hur som helst har jag varit på kasst humör idag, och till en viss del är jag det fortfarande. Vad jag hatar att jag är på dåligt humör, men jag kan inte göra så mycket åt det känner jag, jag kan inte låsas vara glad. Eller det håller nog inte i längden..Jag känner att jag har varit jätte tystlåten idag & haft en dålig attityd, har bara gått & funderat & tänk på en massa saker. Just nu har jag en hel del i mitt huvud & jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt än och det gör mig förvirrad. Jag har inte heller lust att prata om det utan håller det för mig själv så de flesta har nog inte förstått varför jag har varit i min egna lilla värld idag helt enkelt.

Är nog på bättre humör imorgon. Ska på bodypump med Sofie då. Det ska bli kul :), hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback