Falsk energi


Good Evening !

Vilka sega dagar det har varit för min del. I Lördags när jag vaknade mådde jag sämre än vad jag tidigare hade gjort. Den lördagen gick till att bara ta det lungt. Kollade på film som jag fick låna av Henna, inte mycket mer. Var ensam hemma, alla var någonstans & gjorde något. Jag var hemma, tråk.
Igår när jag vaknade kände jag mig lite bättre. Låg ändå i min säng under täcket och spelade Gh i nästan 3 timmar! Galet! Henna kom över senare och då spelade jag ännu mer gh. Så sammanlagt blev det väl 6-7 timmar den dagen? Alldeles galet länge, vilken nörd jag är. När vi spelade kände jag att jag äntligen började få lite energi tillbaka, kunde skoja runt lite och sjuga med i låtarna. Jag hatar när jag är sjuk och inte har någon energi, orkar knappt prata eller röra mig. Jag känner mig så tråkig och lat och det hatar jag. Idag när jag vaknade hade jag fått ännu mer energi och mådde bättre, woho! Dock var det bara energi som räckte till att va helt enkelt, kände mig rätt normal så jag tänkte att jag kunde gå och träna lite som jag inte hade gjort sen i Torsdags. Gick på bodystepen, men jag hade totalt ingen energi. hängnde knappt med och det kändes så värdelöst. Jag trodde att jag hade energi & skulle orka. Men jag hade fel  Det var ett roligt pass och jag önskar att jag också hade haft en sån energi som de andra hade. Men det var nog bra att jag körde mitt eget tempo, för kroppens skull. Man ska inte göra mer än vad man klarar av. En annan gång, då jävlar. Då kör jag!

Innan tränigen idag åkte jag & sofie ut till kairo! (En strand) Det var soligt så vi tänkte att det skulle vara mysigt. Vi tog med oss filtar, en radio, spel & käk. Vet ni vad vi gjorde mer? Vi tog med pannkaks smet och stekte pannkakor över vår lilla eld, haha! Lyckat? till en viss del faktiskt, vi fick våra pannkakor. Dock blev flera jävligt brända, det gick hur snabbt som helst. Själva stekpannan var för nära glöden. Först var det alldeles omöjligt att få upp något eld, vi gav nästan upp. Men efter ett långt försök lyckades vi få till en eld, vi var överlyckliga! Det var rätt roligt när vi först tände på papper, det blåste rätt mycket ibland så massa brinnande papper flög iväg som man fick springa fatt snabbt och trampa på, haha.
Det var skönt att få komma ut efter att ha suttit inne och segat. Det var skönt att sitta nära vattnet, och ha en brasa, lyssna på radio, äta pannkakor och spela spel & göra kringsmålningar på facet med sot! Alla tiders!  :)




        Vår lilla brasa                                         Stekpannan började brinna



enough,  bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback