Tack Sofie


Glömde säga det igår tror jag, igår hjälpte hon mig nämligen att fixa min blogg lite. Dock har det kommit något skumt på sidorna, men det får fixas någon annan gång.
Imorse var Henna och jag ute och sprang i skogen, eller egentligen var det inte morgon utan förmiddag men för oss var det morgon :) Efter vi hade varit ute och sprungit gick jag hem & åt frukos. Vi körde intervall och använde lycktstolparna som hjälpmedel. Tex springer mellan några lycktstolpar, gång mellan en sen när nästa stolpe kommer börjar man springa några och sedan går man igen.

Idag kommer Johanna, Alex & Erik hit, vi ska grilla & ha det trevligt. Vi får se hur mycket fulla det blir den här gången, haha. Kommer ihåg sist när Erik stod och beundrade hur mörk skogen var, och murarna som fanns haha, galet! Nej men Henna & jag ska faktiskt ut och springa imorgon bitti igen så måste sprara ork till det. Det blir nog kanon!
Nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig, det är jätte fint väder ute. Satt på pappas balkong och åt frukost, det stod att det var 21 grader.

Adios !


Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-04-13 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback