Efterfester bör innehålla SPRIT & MUSIK!


God kväll !


Soffludd och jag drog aldrig till Eric igår, vi drog istället till Harrys. När vi först kom dit var det ganska dött, men med tiden kom folket & partyhumöret igång.
Lite tråkigt att David har slutat på Lördagar men dem som var där igår var grymma, dem har varit där en gång tidigare då jag har varit där. Gillar dem! De spelar mycket ny & bra musik!    Stackars soffludd som hade fått ont i nacken idag, för mycket headbanging? Maybe !
Det var ett band som lirade där igår, Danger hette dem. De var helt okej tyckte jag. Mesta dels stod jag och kolla på dem & inte lyssande, vi tyckte att några i bandet var heta! Trummisen hade ingen tröja på sig heller, hett hett !
Vi sjöng...Vi Dansade.. Och vi båda fick helvetes ont i fötterna, tur att jag hade extra skor med mig.
När stället stängdes var det först meningen att vi skulle dra till Tim, Erics kompis. Vi hade kontakt under kvällen & vi hade träffat på varandra dagen innan, han var med sina polare och krökade. Men vi ångrade oss & hängde på några snubbar på "efterfest" i Vallentuna. Vi drog och käkade med dem sen drog vi hem till den ena. Det sög verkligen. Alla 4 sov i samma säng, ni kan väl ana hur jävla trång det var. Kunde knappt röra mig. Vi drog därifrån tidigt, redan vid 10. Jag skulle följa med pappa och fixa lite med båten. Ingen av oss var direkt förtjusta i pojkarna så vi hade lite lust att bara dra därifrån. Men den ena vaknade så vi sa iallafall hejdå till en av dem.

En sak, som jag har på senaste tiden börjat bli irriterad på är hur killar kommer bakom en när man dansar och trycker sig mot en och börjar dansa med en bakifrån & smeker en vid midjan. För det första vem har gett dig rätten att ta på mig på de sättet dem gör? och för det andra, vem är du? Man kollar bak och där är ett ansikte man aldrig har sett förut. Det var någon snubbe som kom bakom mig ett antal gånger, jag vet inte hur många gånger jag flyttade på mig och gick bort ifrån honom, han kom ändå tillbaka. Snälla människa, förstår du inte? Blev lack & drog bort hans händer från mig.


En hemsk bild som blev tagen på oss, jag ser rädd ut haha! Men visst ser vi lugna ut där?







Over and out! Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-04-21 @ 17:39:35
Postat av: Sara

är det där tomas?

2009-04-23 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback