Alla var där


Hejhej!

Ett tag sedan jag skrev här, blev sjuk igen & fick feber. Inge kul.


Igår blev det Harrys med Sara. Vi träffade på Maria som går i samma engelska klass så hon och hennes vän följde med in.  Fansen, vi drack rätt mycket. Inte roligaste dagen idag direkt haha. Minnesluckor lyckades vi få. Sara kom inte ihåg hur hon hade kommit hem haha. Jag undrar vad vi gjorde egentligen. Det ända jag vet är att tiden gick super snabbt. Stacktars Sara som gjorde illa sin rygg. Precis, vi vet inte vad vi håller på med ibland. Hon har världens största BULA och blåmärkte på ryggen. Det är sjukt hur det kan stå ut som en bulle. Det ser inte alls trevligt ut . Du får ta det lite lugnare min vän. Vi hade ändå det trevligt, träffade på lite folk som man inte hade träffat på ett tag. Alltid skoj, eller för det mesta måste jag påpeka. Hemma vid halv 6, somna på en sekund, efter att ha virrat runt med harry folk. När jag vaknade upp idag var jag fortfarande onykter, kände mig jätte konstig. Henna & jag bestämde igår att vi skulle ut & springa på morgonen idag så ni kan tänka er att man var en aning seg.

Idag ska jag följa med sofie, soffludden till Eric. Hans kompis var tydligen ensam hemma hela helgen, vi får se vad som sker. Måste bara piggna till lite

Svin hungrig, mat mat mat! Adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback