Elroy & Winston bildar JULKORV


Tjena!

Jag förstår inte varför jag måste börja bli sjuk just nu. Det är fint väder, det är helg & lovet har precis börjat. Inge vidare kul kan jag påstå. Det började i Onsdags att jag frös mycket & fick ont i halsen & hosta och det har väl hållt i sig till nu. Har nog blivit lite sämre idag faktiskt, men det kanske är för att det är morgon, burkar vara sämre på morgonen. Får hoppas på det.
I Torsdags och igår hade vi ingen skola, så det blev 2 dagar extra lov. Igår blev det en lugn Fredag eftersom jag kände att jag inte mådde riktigt bra plus att jag vill kunna träna snart igen! Soff var ensam hemma & hade krök hemma hos henne med folk men jag hade ingen vidare lust att dra dit. Dem hade tydligen blivit jävligt packade, haha. Kanske bra att jag inte drog dit. Henna och jag gick istället ut en promenad med våra voffsar, vi gick förbi centrum där vi köpte lite godis och annat. Vi gick sen hem till Henna där vi lagade middag. Vi gjorde lax & egna potatisklyftor & kollade på Simpsons samtidigt. Vi gick sen hem till mig där vi körde Guitar Hero. Vi bildade vårt band - Julkorv haha! Fint namn va? Det är från när vi var mindre och smyg spelade CS på min brors dator. Då bytte vi hans namn till Julkorv (det var jul då) och till andra konstiga namn. Alltid när vi dog tog vi fram micken och började sjunga och snacka massa skit och störde de som fortfarande spelade. Haha kommer ihåg att vissa blev arga ibland!
Efter vi hade spelat hade vi tänkt att se en film men båda var trötta så vi sket i det :) !

Nu ska jag gå & byta om för Hennoskä kommer snart och vi hade tänkt att gå en promenad med vovvarna igen. I skogen hoppas jag, det är så fint väder ute! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback