Få mig inte att jaga dig


Tjenare

Det är så typiskt mig, gör alltid allting i sista sekund och kommer nästan jämt och ständigt försent. Imorgon har vi muntligt nationellt prov. 5 minuter ska vi stå och prata om något ämne som handlar om Engagemang & påverkan. Sitter och funderar vad jag egentligen ska prata om, måste sätta mig och skriva ett PM också som måste lämnas in innan man ska prata.

Igår åkte jag som sagt hem till Johanna, när jag kom dit åt vi middag. Sen tog vi det lungt ett tag och pratade. Michelle började sen att fixa mina naglar, hon fixade lite med mitt hår och smink också. Tur att hon gillar sånt för det är så skönt när någon gör det åt en, haha.
Vi visste som sagt inte riktigt vart vi skulle dra. Men Harrys blev det. 3 gången jag är där på raken nu, får bli något annat ställe nästa gång. Men ni vet vem som lockade mig dit (a)  
Hände väl inget spciellt, en helt vanlig utgång. Alex lyckades inte komma in. Vakten tyckte att han hade druckit för mycket, men vi 3 gick in iaf. Han gick sin egen väg. Igår var det våran nya braiga" dj där, Joakim. Men han ska bara köra varanan helg så vi får se vem som göra den andra lördagen.
Johanna drog från Harrys en halvtimma innan dem stängde för hon hade ont i halsen. Michelle och jag stannade kvar och virrade runt.
Efter de hade stängt drog vi hem till Johanna där Alex också var och röjde. Vi fick sällskap en bit hem av Joakim, Djn. Det var rätt kul att kunna få prata utan att behöva skrika. Vi började också att kalla honom för "fylledjn" eftersom han var rätt rund om fötterna han, han kallade mig för sin "favourite girl" & Michelle för "rullstolsbunden". Sen började massa konstiga historier komma från allas munnar.
 Vid halv 5 började vi göra nudlar hos Johanna för att sedan decka i sovrummet.
Vi sov till 12 av att Alex väckte oss alla. Vi låg och spelade Vem vill bli miljonär. Det var rätt roligt, det var en cd skiva som man la i dvdn och använde fjärrkontrollen till att styra spelet. Det var fint väder så vi gick och köpte fika och satte oss ute och åt det i solen. Sen gick vi och shoppade lite.
En väldigt trevlig Lördag & Söndag med flickorna :)



Några bilder från kvällen. Fråga inte vad jag försöker göra med fingrarna haha!




Me and Michelledockan




   Johannas dricka gick lite fel                             sen var det STOPP






Seg dagen, tur att det är soligt ute som man kan gömma ansiktet med solisar!





Woops måste göra klart plugget! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback