Äntligen FREDAG

Hejhej!

Så jag har väntat till helgen! Och nu är det äntligen här, så glad över det. Vi skulle ha slutat vid kvart i tre från skolan idag men vi slutade snarare kvar i 12. Jag gillar Eta!
När jag kom hem satt jag var radion på en rätt låg volym och gick och la mig. Tänkte att jag skulle vila lite eftersom Sofie och jag ska iväg och träna om cirka en timme, gick o la mig vid 2 inatt så vill ha ork till vårt hårdapass idag! Det ska bli så otroligt skönt att träna idag, tror båda har längtat. Men nu har vi tid och nu ska vi köra! För se sen på Söndagen om jag orkar gå och träna då med.

Idag på dagen var jag ett tag inte så glad, tyckte att det kändes som att helgen blev lite förstörd. Jag får inte dricka alkohol eller sola solarium på 9 dagar. "Fan jävla skit" var nog det jag sa mycket där ett tag. Får se hur det blir, kanske dricker endå. Jag menar krogen efter Sonic är nästan ett måste imorgon, man lär vara jävligt taggad.


Ska packa ihop lite things nu, bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback