Are you dead yet?



Jag förstår inte hur en person kan skriva skit i sin blogg om sin kompis vänner och även om hennes egna vän. Men jag kommer snart göra ungefär samma sak, skriva om min kompis vän, men du kan se det hela som en stor kommentar på ditt inlägg.
För det första måste jag kommentara att du inte känner mig och du vet inte alls hur jag är & förstår inte varför du bryr dig om MITT LIV. Du skriver att vi är "vuxenfjortisar" och att vi är såna du skulle skämmas över att se ute på krogen. Men jag kan säga, om jag såg dig och du såg mig och du skämdes över att se mig skulle jag bara skratta åt dig eftersom du är fast klistrad på en stol hela kvällarna. Jag menar, det kan man göra när man blir gammal
inte när man är ung. Hur tråkigt är inte det att sitta vid ett bord under hela kvällen när man är ute, man hör knappt vad personerna man sitter med säger? Visst det kan vara jävligt trevligt att någon gång ibland sitta och prata och ha det trevligt men kanske inte just ute på högljudda ställen där du sitter fastklistrad. Kom igen du är inte 30 än, lev lite! Det är bara att känna musiken och röra på sig lite. Jag lovar, det blir roligare. Jag vet inte om du är avundsjuk som inte vågar det eller vad din anledning är.

- "byter kille varannan dag typ?" "Stör mig på era töntiga helger" Kan säga att det är långt ifrån, som sagt du känner mig inte. Och är det inte du som byter kille direkt efter det har tagit slut med den tidigare?Hur i helvete kan du ens börja skriva saker som från första början inte ens rör dig någonting. Vi är singlar, ska vi leva som fucking nunnor enligt dig? Jag tror dock att vi alla kan erkänna att det någon gång har blivit lite för mycket. Men vi är SINGLAR så varför i helvete skulle det då spela någon roll? Vi väljer att leva och ha det kul, vi är faktiskt unga och en dag kommer vi bli äldre & sitta och ha det "tråkigt". Men varför börja med det redan nu? du verkar vilja leva redan nu som, ursäkta för larviga ordet men som en gamling". Visst, alla har roligt på olika sätt och det är bevisat redan nu att vi är väldigt olika människor. Så du kanske har det roligt.
Så om vi enligt dig är såkallade vuxenfjortisar så fine eftersom vi inte störs av oss själva utan det är du som stör dig på oss. Och det kan jag fullständigt skita i efter att jag har fått det här sagt. Jag känner mig faktiskt lite elak när jag sitter och riktar in mig på en viss person. Men kanske är jag ingen snäll människa?

Nu ska jag iallafall gå ner och packa. Åker om någon timma till Finland. Kommer hem på Måndag. Hörs då bloggen min!      Ha det fint så länge ni!

Kommentarer
Postat av: frida

asså vänta nu... det var inte er jag menade? :S

2009-02-20 @ 11:09:31
URL: http://fridaemiliak.blogg.se/
Postat av: s

Jävligt passande min fjortisvuxen vän. Jag tror jag ska gå och färga håret nu. Typ brunt, för att dölja min fjortishårfärg. Och skaffa en stor jävla tatutering, bara för att människor ska tro att jag är en hårdrockare fast jag egentligen gillar good charlotte.(Och alltid hänga på Harry B såklart, kommer inte in någon annanstans p.g.a min längd....Alla tror jag snott min syrras leg) peace out

2009-02-20 @ 12:00:39
Postat av: Jen

S: Haha jaa, men du glömde Fall out boy & Jonas brothers, som jag alltid TJATAR om !!:P



F: Snälla.. Jag är inte så dum....

2009-02-23 @ 13:42:06
Postat av: s

"Jag menade inte er, därför måste jag genast försvara mig själv och ta bort min blogg" OMG!

2009-02-25 @ 12:12:00
Postat av: jenny

det stod inga namn i hennes blogg. det finns en anledning till varför ni tar åt er, väx upp.

2009-03-02 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback