Framsteg gör en glad


Helloj!

Jag är så trött, jag behöver mat! Usch jag gillar inte att äta lunch såhär sent, jag är så petig ibland med mat tider. Jag kom precis hem från Yogan så ska ställa mig i köket snart och laga lite lunch.
Imorse när jag vaknade kände jag mig så utmattad, jag hade inte träningsvärk eller så utav kroppen var bara väldigt trött. Det kanske inte är så konstigt då Sofie & jag körde vårt långa pass igen.

Core 17.30 - 18. 00
Gym  18.00 - 19. 00 
Rast  19.00 - 19.15
Boxning 19.15 - 20.30

Boxningen igår var riktigt kul. Mardrömmen är dock en jobbig övning som vi har :

Vi börjar med 8 raka, 8 krokar, 8 uppercuts, 8 armhävningar. Sedan upp igen fast då 7 raka, uppercuts, krokar, armhävningar sen upp igen - 6,5,4,3,2,1 sen ska man upp till 8 igen och hela tiden med TEMPO. 2 minuter har man på sig.

 Vid 10 tiden idag följde jag med Sara till centrum för hon skulle handla lite saker. Sen åkte jag därifrån till Yogan. Men kom lite tidigt så hann gymma i 30 min innan. Eftersom jag är lite trött idag så tog jag det rätt lungt, körde nästan bara rygg. Blev så glad på Yogan då jag klarade en övning som jag inte tidigare klartat. Kråkan heter den, lite lustigt namn. Fast det är inte bara yogan utan tex löparbandet orkar man springa snabbare och längre på osv. Det är roligt med framsteg! Man får verkligen motivation till att fortsätta. Fast man får tänka på att det inte alltid går så snabbt så man får kämpa på då!

Hörs lite senare bloggen min, måste gå och göra mat faktiskt! Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback