Hårköp

Hejsan!

Idag var Sofie och jag äntligen och fixade mitt gymkort. Gud så skönt det ska bli att få igång träningen igen. Ibland är det så skönt att träna, och känslan efteråt. Slutkörd och duktigt ska man känna sig. På Fredag ska vi dra dit och träna. Vi har sagt att det ska bli ett pass på iaf 2 timmar. Jag är taggad!
Innan vi åkte och fixade det gick vi runt i centrum och köpte lite saker. Vi gick till frissan eftersom jag är så trött på mitt hår ville jag ha något bra. Och frissor lär väl ha det? där köpte jag någonslags volym/glans spray. Sen köpte jag torrshampoo, vilket jag har tänkt att köpa hur länge som helst men det har inte blivit av. Sen blev det någonslags glansspray. Har inte riktigt testat dem än, men Volym/glans sprayen verkar ok. Tycker håret blev rätt hårt av det. Precis som utav hårspray. Glanssprayen luktade gott och någolunda glans fick man väl. Kan inte säga så mycket, har inte riktigt testat dem.  Sofie köpte också torrshampoo och lite smink om jag minns rätt :)

Glanssprayen från Lee Stafford
Torrshampoot från Proffs
Volymsprayen är från Paul Mitchell

                                                      




Det var väl det mesta! Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback