Hem till vita Stockholm


Hello !

Vad vitt det var här, jävla snö säger jag bara. Jag hade ett helvete att dra min väska till slussen vid halv sju tiden imorse. Jag var så nära på att ta en taxi eller buss till slussen men sen så tänkte jag att det kunde vara skönt att gå vid vattnet och båtarna. Men skönt var det inte eftersom de inte hade plogat en bit längre fram så det var massa snö. Roligare blev det inte när min väska vägde massor! Dumma dricka!

Själva vistelsen i Finland var trevlig. Var skönt att komma bort några dagar. I Fredags åkte vi in till Staden och kollade där, fikade och annat. I lördags åkte vi till något stort köpcentrum som dem har där.  På kvällen spelade vi gutitar hero / rockband. Så då hade vi både gitarr & trummor. Jag funderar på att köpa ett xbox & guitar hero nu i veckan, jag måste spela spela spela! Man blir lite beroende eftersom man först är så dålig och sen märker man hur man blir bättre och bättre så då vill man fortsätta för att bli ännu bättre. Sen såg vi på mamma mia som alla har sett föruom jag. Efter filmen sjöng vi Abba singstar, vilket vi tyckte passade bra efter filmen :)
I Söndags träffades alla släktíngar som bor där och åt. Sen spela vi grand theft auto 3 & mer guitar hero. En lugn helg med andra ord, men trevlig



En väska som jag blandannat köpte som jag blev lite kär i! Bra till skolan :) 
                Förut var godishyllorna det bästa inne i tax-freen, nu är det något annat som
lockar




Har nyss varit på en körlektion.      - "I Stockholm man inte är nyga med högerregeln"  Min lärare är rätt rolig ibland. Ska om ett tag iväg med Soff och träna. Tänkte fråga dem i receptionen om vi får gå in i salen och träna när det inte är något pass där. Då kan vi träna på lite box övningar så dem sitter bättre tills Onsdag.

Måste packa träningsväskan nu, adios adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback