Jag vill ha träningsvärk!!

Hejhej

Igår åkte Sofie och jag iväg och tränade, det var kul. Konstigt hur vi ger namn till alla maskiner. Födabarn maskinen, gynelogen, bimaskinen haha osv. Vi tränade i lite mer än 2 timmar, och idag hade jag igen träningsvärk alls. Jag vill ha! Visst känner man sig lite duktig när man har lite värk efter? På Torsdag ska vi på någonslags Ashtanga yoga. Ingen aning om vad det är men ska bli både roligt & intressant att se på Tordag.

Idag har jag varit seg & omotiverad. Hade en körlektion på eftermiddagen som jag inte hade någon lust att gå till. Körde lite som jag själv ville, tror inte min lärare tyckte att jag var lika duktig som förut. På kvällen fick jag gå tillbaka för teorikursen. Nu är det bara 3 gånger kvar, jag längtar. Längtar så mycket tills körkortet är klart. Det är lite svårt att få in tid att plugga till körkortet när man har massa annat att göra. Så det blir kvällar då man egentligen bara vill slappa. Den här veckan har jag tur att vi har en sån slapp skolvecka. Flera lediga dagar & chillgrejor. Så nu får jag in träning & plugg plus annat bra tror jag :)

Jag känner att jag skriver massa onödigt skit just nu så ska sluta. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback