Slut KÖRD!


Gaah, jag behöver en liten liiiten paus. Åh jag orkar inte börja plugga den här tiden, klockan är ju 23.
Träningen gick bra idag, jag kände mig alldeles slut i kroppen efteråt. Vi får allt se om jag får träningvärk imorogn. Jag hoppas lite på det. Om jag inte har så jätte ont tänkte jag köra coreyoga imorgon. Vi får se.

Coren idag kändes som 10 min, det gick supersnabbt men jag fick verkligen ont i magen efter. Men det släppte snabbt så vi kunde fortsätta med lite magövningar i gymmet. Boxningen var rolig. Det var ett tag sedan jag körde det sist, jag måste bara komma in lite i övningarna, jag blir alltid så förvirrad. Var väl hemma vid 21.15 då tog jag en vaaarmt bad för att mina muskler skulle få slappna av och vila. Men eftersom jag har ett prov att plugga till och en läxa som innehåller massor med frågor låg jag i badkaret och pluggade samtidigt! Inte mycket avslappning blev det. Nu har jag gett mig 10-15 till att ta det lungt och lyssna på musik. Sedan måste jag plugga plugga plugga. Jag kommer säkert vara jätte trött imorgon. Men vem vet, imorse vaknade jag en timma tidigare än vad jag skulle. Då fick jag tråkigt och tid att leka med min kamera:

  
      



Sen började jag leka sleazeare mitt i allt, jag lyckades nog inte så bra dock.





Ego! Nu måste jag göra något jag inte har lust med den här tiden - PLUGGA.
                                                                                                                      God natt till alla andra!

Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-02-19 @ 21:12:02
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback