Sonic syndicate!!!


God dag!


Ni kan inte ana hur jävla ont jag fick i mina fötter igår. Just nu känns det lite fortfarande men det kändes rätt så ordentligt imorse fortfarande. Att stå med högklackade skor därinne i så många timmar gjorde mina fötter jätte ömma, jag börjar äntligen få tillbaka känslen. Som tur hade jag 2 par andra skor i väskan. Ett par längre klackisar & ett par vanliga skor.

Om man bort ser från fötterna var det väldigt roligt. Dock ställde Dead by april in. Så det var bara union square som var förband. Tycker Sonic lirar jävligt bra live. Tänk att hålla på och growla & headbanga så mycket som dem gör? Min röst & nacke skulle dö! Duktiga var dem, dem spelade många låtar. Dem sa att de skulle komma upp till 19!

Vi hamna längst fram, ser ni vad nära vi kom dem? :)

Ljudet blev rätt kasst, låter som det är världens vind, hör någon vilken låt det är?





Jag lyckades gratta Richard på sin namnsdag, det är bra att vara nära. Då hör dem!

- RICHARD!!!!
- aaaa?             vänder sig om
- GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!
- Tackar              ler




                                                                         

                                                                               Tryck för större bild!





             union square




Efter spelningen kämpade vi oss ut på krogen med våra ömma fötter. Både taggad och inte taggad var jag. Sov så dåligt Fredags natten så var rätt trött därinne. Fick egentligen inte dricka alkohol för att jag tar antibiotikatabletter men det sket jag i den kvällen. Drack rätt lite tillskillnad var det brukar bli. Kom hem vid 4. Var ensam hemma så jag ställde mig och började laga mat. Haha rätt knäppt, sen gick jag och la mig i ensamheten.

Jag funderar på att dra iväg och träna idag. Men jag vet inte riktigt än om jag har ork till det idag. Får bestämma mig snart, tror de stänger vid 18.

Det var väl allt, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: s

DENIIIIIED :DDDDD

2009-02-11 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback